.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور بی سابقه مدیران مازندرانی در دولت

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا در مجلس گفت:‌ حضور مدیران مازندرانی در کابینه و سطوح ارشد وزارتخانه ها در دولت نهم در طول تاریخ انقلاب بی سابقه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید علی ادیانی راد در حاشیه آئین کلنگ زنی کارخانه کک سازی سوادکوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اراده دولت ارائه خدمت است، اظهار داشت: مسئولان مازندران باید از ویژگیهای این دولت در جهت جبران عقب افتادگیهای استان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم سوادکوه رتبه اول رای به احمدی نژاد را در مازندران نسبت به جمعیت شهرستان به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: جدیت رئیس جمهور و پیگیریهای وزیر صنایع این امر در حال حاضر تحقق یافته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس فلسفه وجودی هر مدیر و کارگزاران نظام اسلامی را خدمت به مردم دانست و یادآور شد:‌ اگر هر مدیری در حوزه خدمت رسانی هم تراز شان مردم نباشد به فرموده امام خمینی( ره) مشروعیت ندارد.

وی احداث کارخانه کک سازی را آغاز حرکت توسعه سوادکوه اعلام کرد و گفت :‌ ناتوانی بخش خصوصی بزرگترین علت عدم راه اندازی این واحد در سالهای اخیر بوده است.

ادیانی راد با تاکید بر اینکه مردم منطقه تنها به احداث این کارخانه قانع نیستند اظهار داشت: احیای کارخانه اشباع تراورس شیرگاه و بهره برداری از معادن گوناگون موجود از خواسته های جدی مردم سوادکوه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.